Śniadanie biznesowe


19 grudnia 2022 r. o godzinie 9:00 w Hali Koszyki w Warszawie odbyło się Śniadanie Biznesowe zorganizowane przez Ican Institute, we współpracy z Salesforce. Limitless Technologies wzięło czynny udział w spotkaniu, biorąc udział w dyskusji z przedstawicielami firmy klienta – Open Nexus sp.z o.o.

Głównym celem spotkania było wyjaśnienie szerszemu gronu odbiorców, jak w praktyce wygląda proces optymalizacji sprzedaży i obsługi klienta na platformie Salesforce.

Prelegenci omówili kluczowe etapy wdrożenia z aż 3 perspektyw:

  • Dostawcy CRM – Katarzyna Kowalska, CBU Account Manager, Salesforce
  • Partnera wdrożeniowego – Arthur Yazvinski, Salesforce Consultant, Limitless Technologies oraz Marek Piotrowicz, Head of Operations, Limitless Technologies
  • Klienta – Jędrzej Anuszkiewicz, Digital Transformation Manager, Open Nexus oraz Artur Janecki, Senior Automation & Business Analyst, Open Nexus

W trakcie wydarzenia pochylono się również nad kwestią procesów biznesowych. Wraz z naszym klientem – firmą Open Nexus – odpowiedzieliśmy na pytanie “kiedy dostosować CRM do procesów, a kiedy procesy do CRM?”, bazując na prawdziwych doświadczeniach zdobytych w trakcie naszej współpracy.

Kluczowym elementem spotkania była dyskusja na temat procesu wdrożenia Salesforce w firmie Open Nexus. Motywacją do wdrożenia CRM w firmie klienta, była chęć skalowaniu swojego biznesu, a także optymalizacji i automatyzacji pracy. Klientowi zaoferowano dopasowane do jego potrzeb rozwiązanie – poddano analizie wszystkie procesy biznesowe w celu ich ujednolicenia i przyjęcia powtarzalnych standardów w zakresie pracy z klientami.

Uczestnicy spotkania mieli możliwość włączenia się do dyskusji oraz zadawania pytań.

W trakcie śniadania poruszono następujące zagadnienia:

  • Jak radzić sobie z dynamicznym wzrostem liczby klientów?
  • Jak zoptymalizować sprzedaż i obsługę klienta za pomocą Salesforce?
  • Jak dostosować CRM do bieżących procesów biznesowych?
  • Jak stworzyć 360 stopniowy widok klienta?