Pardot
Pardot
Regularne dbanie o aktualizację treści – dostępnych wewnętrznie, jak i zewnętrznie – wiąże się z dużym nakładem czasu i środków finansowych. Automatyzując te działania na poziomie B2B, w krótkim czasie stworzysz angażujące landing page’e, mailingi i formularze. Całość funkcjonalności wieńczy wieloplatformowa integracja z systemami zewnętrznymi.
Dla kogo?
Dla firm wdrażających działania marketingowe B2B, które w krótkim czasie chcą udostępniać różne formaty treści, mierząc przy tym efektywność prowadzonych kampanii.
Korzyści:
Tworzenie spersonalizowanych mailingów.
Efektywne planowanie lejka sprzedażowego.
Szybkie i proste wdrożenie w kontekście strategii marketingowych i sprzedażowych.
Optymalizacja konwersji pojawiających się leadów.
Tworzenie formularzy wykorzystywanych w komunikacji z klientami.
Tworzenie angażujących stron typu landing page.
Zaawansowane możliwości integracji aplikacji Pardot z narzędziami zewnętrznymi.
Analityka danych na podstawie podjętych przez użytkowników działań.