Pardot

Pardot

Regularne dbanie o aktualizację treści – dostępnych wewnętrznie, jak i zewnętrznie – wiąże się z dużym nakładem czasu i środków finansowych. Automatyzując te działania na poziomie B2B, w krótkim czasie stworzysz angażujące landing page’e, mailingi i formularze. Całość funkcjonalności wieńczy wieloplatformowa integracja z systemami zewnętrznymi.

Dla kogo?

Dla firm wdrażających działania marketingowe B2B, które w krótkim czasie chcą udostępniać różne formaty treści, mierząc przy tym efektywność prowadzonych kampanii.

Korzyści:

Tworzenie spersonalizowanych mailingów.

Efektywne planowanie lejka sprzedażowego.

Szybkie i proste wdrożenie w kontekście strategii marketingowych i sprzedażowych.

Optymalizacja konwersji pojawiających się leadów.

Tworzenie formularzy wykorzystywanych w komunikacji z klientami.

Tworzenie angażujących stron typu landing page.

Zaawansowane możliwości integracji aplikacji Pardot z narzędziami zewnętrznymi.

Analityka danych na podstawie podjętych przez użytkowników działań.

Masz pytania? Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą



Administratorem danych osobowych jest Limitless Technologies Sp. Z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-241), ul. Długa 44/50. Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu realizacji Umowy, wysyłki informacji marketingowych, publikacji Pana/Pani wizerunku przez Administratora. Więcej