17-18 maja 2022 r. w The Westin Warsaw Hotel odbył się 4. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji. Jest to dwudniowe wydarzenie zrzeszające przedstawicieli kluczowych międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce oraz specjalistów z zakresu nowoczesnych technologii. Limitless Technologies po raz kolejny było Partnerem Strategicznym tego wydarzenia.
Pierwszego dnia wydarzenia (17.05) odbyła się się Gala Modern Retail Awards, podczas której zostały wręczone statuetki. W ramach konkursu przyznano następujące nagrody:
- FOOD & FARMING – Goodvalley,
- FOOD & FARMING – Gospodarstwo Ekologiczne SĄTYRZ,
- PRODUCT INNOVATION – PRODUCER BRAND – ATLAS
- PRODUCT INNOVATION – PRODUCER BRAND – BEZMIĘSNY
- PRODUCT INNOVATION – PRIVATE BRAND – Nowel
- SUSTAINABLE INNOVATION – Calsberg Polska
- ECODESIGN INNOVATION – Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu
- RETAILTECH AWARD – KLARNA
- RETAILTECH START-UP – AR-Labs.io
- TOP EXPORTER – MASPEX
- WOMEN’S EMPOWERMENT – Bank BNP Paribas
Błażej Janik, Dyrektor ds. realizacji kontraktów strategicznych, Limitless Technologies miał zaszczyt wręczyć nagrodę w kategorii RETAILTECH START-UP. Statuetkę odebrała Beata Badzyńska, CEO AR-Labs.io.
Jak podaje organizator wydarzenia, MMC Polska: ”Rozwiązania w rozszerzonej rzeczywistości tworzone przez AR-Labs.io pozwalają przymierzyć okulary, czapki, gogle narciarskie i biżuterię przed ich zakupem. Firmy, które korzystają z rozwiązań AR-Labs.io odnotowują redukcję zwrotów do 70%, a co za tym idzie zmniejszą ślad węglowy. Wirtualne lustra wspierają prezentację produktów na targach, a umieszczane w witrynach sklepowych pozwalają na przymierzanie 24/7.”
Dowiedz się więcej →