Kiedy dostosować CRM do procesów, a kiedy procesy do CRM? Optymalizacja sprzedaży i obsługi klienta na platformie Salesforce
19.12.2022 | 9:00-12:00 | Hala Koszyki, Warszawa
Zarządzanie procesami biznesowymi ciągle się zmienia. Organizacje muszą być zorientowane na pracowników, oparte na danych i gotowe do zmian w każdej chwili. CRM pomaga osiągnąć te cele. Jak podają statystyki, organizacje korzystające z Salesforce odnotowują aż 29% wzrost produktywności sprzedaży oraz zmniejszenie kosztów IT o 25%. Ale co z procesami biznesowymi? Czy można dostosować system CRM do bieżących procesów? A może lepszym rozwiązaniem jest stworzenie nowych procesów, dostosowanych do standardów CRM?
Zero Trust — w trosce o bezpieczeństwo firmy i wygodę pracowników
27.09.2022 | 14:05-14:15 | The Westin Warsaw Hotel & Online
Dzisiejsi użytkownicy pracują z wielu różnych miejsc, często na urządzeniach, którymi nie zarządza organizacja, w której są zatrudnieni. Ponadto zdarza się, że pracownicy są podpięci do sieci, których dział IT nie jest w stanie zabezpieczyć. Może się to przyczynić do powstania poważnych luk w strategii bezpieczeństwa. Wystarczy jedna sesja z urządzenia zainfekowanego złośliwym oprogramowaniem, aby narazić całą firmę na ryzyko. Aby zapobiec wyciekowi danych warto zainwestować w narzędzia, które nie tylko chronią dane, ale również eliminują potencjalne błędy popełnione przez użytkowników.
Jak personalizować i automatyzować prospekting na dużą skalę?
11.10.2021 | 9:00 -11:00 | Hala Koszyki, Warszawa
Prowadzenie bezpośredniego prospectingu wiąże się obecnie z wieloma wyzwaniami. Potencjalni klienci zderzają się codziennie z ogromną dawką informacji oraz materiałów marketingowych. Odbiorcy tych treści czują się przytłoczeni, przez co zachęcenie ich do interakcji z marką staje się niezwykle trudne. Rozwiązaniem powyższych problemów jest personalizacja prospectingu.
Jak profesjonalnie zabezpieczyć dane na stacjach roboczych i laptopach?
12.05 | 12:00 -13:30 | ONLINE
Ochrona danych komputerów stacjonarnych oraz mobilnych jest kluczowym elementem całego systemu zabezpieczania danych w organizacji. W przypadku ataku złośliwego oprogramowania szyfrującego samo oprogramowanie antywirusowe nie wystarczy. Jak zatem w odpowiedni sposób zadbać o bezpieczeństwo danych cyfrowych? Czy regularne tworzenie kopii zapasowych punktów końcowych jest w tym przypadku jedynym niezawodnym rozwiązaniem? Odpowiedzi na te pytania poszukamy w trakcie majowej debaty.
Jak zabezpieczyć dane w instytucjach finansowych?
5.03 | 12:00 -13:30 | ONLINE
Praktyczna strona backupu, bezpieczeństwo serwerów, sieci i chmury oraz problematyczne aspekty przechowywania danych to zagadnienia, które budzą szereg wątpliwości w szczególności wśród instytucji finansowych, które poza czysto operacyjnymi trudnościami związanymi z ochroną danych cyfrowych, są związane szeregiem restrykcyjnych regulacji prawnych. Starając się wyjść naprzeciw oczekiwaniom rynku przygotowaliśmy debatę, do której obejrzenia serdecznie zapraszamy. Jej celem było znalezienie rozwiązań backupowych problemów z jakimi boryka się branża finansowa.
Jak zabezpieczyć dane w administracji publicznej?
29.01 | 12:00 -13:30 | ONLINE
Obecna rzeczywistość znacząco wpływa na wzrost popularności urządzeń do wykonywania kopii zapasowych. Nie jest to trend, a konieczność i jedyny słuszny kierunek w rozwoju ochrony danych.
Stały i nieprzerwany dostęp do informacji o klientach, jak również ich bezpieczeństwo to kluczowe obszary, za które odpowiedzialne jest środowisko IT.
Zapraszamy do obejrzenia debaty dedykowanej dynamicznie nabierającemu na znaczeniu procesowi backupu. Zapewnimy odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania i znajdziemy rozwiązania najtrudniejszych problemów.