Service cloud

Obsługa klienta z Service Cloud

W Limitless Technologies wierzymy, że zadowolenie i lojalność kontrahenta zależą od jakości obsługi. Upraszczaj schematy komunikacji i bądź tam, gdzie znajdują się Twoi klienci. Dzięki wdrożeniu rozwiązania Salesforce, nareszcie możesz to zrobić!

Dla kogo?

  • Działy obsługi klienta.

Dla firm, które chcą podnieść wielokanałowy poziom jakość obsługi klienta, poprawić doświadczenia użytkownika, a także zoptymalizować koszty bieżących działań.

Korzyści:

Budowanie schematów komunikacji.

Standaryzacja procesu obsługi klienta.

Oszczędność czasu zespołu obsługi klienta.

Historia interakcji z klientem w jednym miejscu.

Wielokanałowa dostępność dla klienta.

Dostęp do aktualizowanych zasobów szkoleniowych.

Szybki proces szkolenia i wdrożenia nowych pracowników.

Masz pytania? Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą



Administratorem danych osobowych jest Limitless Technologies Sp. Z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-241), ul. Długa 44/50. Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu realizacji Umowy, wysyłki informacji marketingowych, publikacji Pana/Pani wizerunku przez Administratora. Więcej