Automatyka przemysłowa zarządzana dzięki Salesforce

Głównym założeniem projektu było znalezienie platformy optymalizującej pracę działów sprzedaży i marketingu. Ważne stało się również usprawnienie współpracy z partnerami, którzy mają dla Klienta szczególne znaczenie – aktywnie uczestniczą w procesie sprzedaży.

Cele projektu:
  • zacieśnienie współpracy pomiędzy marketingiem a sprzedażą,
  • stworzenie portalu dla partnerów,
  • zapewnienie efektywnego działania procesów biznesowych,
  • aktywizacja obecnych partnerów,
  • wzrost sprzedaży,
  • zwiększenie percepcji zdarzeń na rynku
Przeczytaj całość – pobierz Case study w formie PDF!

Wypełnij formularz i pobierz Case study w formie PDF!


Administratorem danych osobowych jest Limitless Technologies Sp. Z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2. Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu realizacji Umowy, wysyłki informacji marketingowych, publikacji Pana/Pani wizerunku przez Administratora. Więcej