Prowadzenie bezpośredniego prospectingu wiąże się obecnie z wieloma wyzwaniami. Potencjalni klienci zderzają się codziennie z ogromną dawką informacji oraz materiałów marketingowych. Odbiorcy tych treści czują się przytłoczeni, przez co zachęcenie ich do interakcji z marką staje się niezwykle trudne. Rozwiązaniem powyższych problemów jest personalizacja prospectingu.
Zachęcamy do obejrzenia relacji ze spotkania zorganizowanego przez ICAN Institute, na którym przedstawiliśmy rozwiązanie umożliwiające personalizację prospektingu na dużą skalę. Opowiedzieliśmy również o tym jak zautomatyzować proces prospektingu przy użyciu CRM oraz jak wdrożyć taki system w 2 tygodnie.
W roli prelegentów wystąpili:
- Kamil Smuga, CTO & CO-Founder Limitless Technologies
- Łukasz Mańczak, Salesforce SMB Account Executive/Account Manager dla startupów w Polsce
- Paweł Jaszczurowski, CO-Founder & CEO Demoboost