Kiedy dostosować CRM do procesów, a kiedy procesy do CRM? Optymalizacja sprzedaży i obsługi klienta na platformie Salesforce
Zarządzanie procesami biznesowymi ciągle się zmienia. Organizacje muszą być zorientowane na pracowników, oparte na danych i gotowe do zmian w każdej chwili. CRM pomaga osiągnąć te cele. Jak podają statystyki, organizacje korzystające z Salesforce odnotowują aż 29% wzrost produktywności sprzedaży oraz zmniejszenie kosztów IT o 25%. Ale co z procesami biznesowymi? Czy można dostosować system CRM do bieżących procesów? A może lepszym rozwiązaniem jest stworzenie nowych procesów, dostosowanych do standardów CRM?
Zachęcamy do obejrzenia relacji ze śniadania biznesowego zorganizowanego przez ICAN Institute we współpracy z Salesforce. Tematem spotkania była optymalizacja sprzedaży i obsługi klienta na platformie Salesforce. Z nagrania dowiesz się m.in:
- Jak zoptymalizować sprzedaż i obsługę klienta za pomocą Salesforce?
- Jak dostosować CRM do bieżących procesów biznesowych?
- Jak stworzyć 360 stopniowy widok klienta?
- Jak przygotować swój zespół na transformację cyfrową?
W nagraniu zaprezentowano case study wdrożenia Salesforce w firmie Open Nexus. Motywacją do implementacji CRM w firmie klienta, była chęć skalowania swojego biznesu, a także optymalizacji i automatyzacji pracy. Klientowi zaoferowano dopasowane do jego potrzeb rozwiązanie – poddano analizie wszystkie procesy biznesowe w celu ich ujednolicenia i przyjęcia powtarzalnych standardów w zakresie pracy z klientami. Przedstawiciele firmy Open Nexus podzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat wdrożenia oraz udzielili kilka wskazówek osobom myślącym o zainwestowaniu w system CRM.
W roli prelegentów wystąpili:
- Katarzyna Kowalska, CBU Account Manager, Salesforce
- Arthur Yazvinski, Salesforce Consultant,Limitless Technologies
- Marek Piotrowicz, Head of Operations, Limitless Technologies
- Jędrzej Anuszkiewicz-Michałek, Digital Transformation Manager, Open Nexus
- Artur Janecki, Senior Automation & Business Analyst, Open Nexus